vrijdag 2 februari 2018

Kiss

Hallo lieve Blog lezer,

Vandaag starten we met een nieuwe challenge bij
Crafliners
Het thema is rood.


Het ontwerp voor deze kaart heb ik gemaakt in Inkscape,

Waarna ik de tekst heb geupload naar Cricut Design zodat het
ontwerp met de Cricut machine gesneden kan worden. 


De letters en sommige delen van de lippen zijn hele kleine losse stukjes.
Heb eerst de tekst Kiss uit zwart cardstock uit de  Aurelie Kalos collectie
gesneden.
Voorzichtig het vel verwijderd zodat de letters op de mat blijven zitten.


Vervolgens heb ik er een stukje transfer tape over geplakt.
Goed aangedrukt, nadeel is dan wel dat je het papier dus ook beter
op de mat plakt. 


Voorzichtig met behulp van een Scraper heb ik te letters van de mat
gehaald zodat ze aan het transfer tape blijven zitten. 
Dit zelfde heb ik ook gedaan met de lippen.


Aan de achterkant van de letters en de lippen heb ik wat lijm gedaan en zo als eerste
de lippen op papier geplakt.
Je kunt zo in een keer de letters op de juiste plaats leggen.
De hele fijne kleine stukjes papier die je gemist hebt kun je hier en daar nog
met een behulp van een pincet op zijn plaats leggen. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
En wil je deze lippenkaart ook maken
Hier heb ik de link voor je
Je mag deze afbeelding alleen gebruiken voor eigen gebruik.
En ik zou het leuk vinden als je me de link of iets van je creaties'
mailt.

post signature
Follow Me on Pinterest

3 opmerkingen:

Angela zei

Gave kaart Cricut Queen ;)

Original handmade by Janneke zei

Wat een leuke kaart Lydia!

Groetjes Janneke

GerJanne zei

Geweldig! Wel fijn dat je het zo uitgebreid beschrijft, want de kaart ziet er makkelijker uit dan het is!